مدرسه ...
تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 | 12:58 | نويسنده : razieh

خب دیگه کلا یه روز دیگه وقت دارین خودتونو با نت خفه کنید چون از 2 شنبه همه باید بریییییییییییییم مدرسه صبح باباتون براتون بخونه مدرسه ها واشدههههههههههههههههههه بعد شما تو دلتون بگید بدبختی آغاز شده میدوووونم کمتر کسی منتظر واش آپ کنم و عکس دبیرستان های خارج رو بزارم به جان خودم اندازه دانشگاه های ایرانن خیلیییییییییی گندن من عکسارو میزارم با مدرسه های خودتووون  مقایسه کنین و حستوووون جون هر کی که دوس دارین تو نظرات بزارید باااااااااااااااااااااااااشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من که وقتی مقایسه کردم تا یه هفته تو افسردگی بودم نه مانتویی دارن نه مقنه ونه وووووووووووووو از همه بدتر صف صبحگاهی دارن فقط کنج بدید سرم و بزنم بهش اونااااااااااااااااااا درس میخووووووووونن ماهم دررررررررررررررررس میخونیم گریه اونا تو مدرس هاشووووووووووون چه کلاسایی دارن مااااااااااا چه کلاسایی داریم  اونا کلاس موسیقی دارررن میگم من دیگه حرف نمیزم شما تو نظرات یه چیزیی بگید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کد عکس های وان دایرکشن